26.9.2015

Päivä Kouvolassa

Tänään nousin lasten kanssa 8 aikoihin. Siivoilin täällä ja syötiin aamupalaa.
Letitin tyttöjen hiukset ja mun on pakko myöntää että minä 26v ja jo 3,5v ollut äiti en ole koskaan osannut tehdä ranskalaista lettiä. Tänään googletin letin ja kokeilin tehdä Julialle. Ei se ollutkaan niin vaikeeta mitä oon aina luullut. Tai oli siinä vähän haastetta Julian tukkaa laittaa kun tukka oli niin liukas. Mutta onnistuin! JES! Se sitten kuitenki aika nopeasti Julian vaihduissa meni pilalle.


Tytöt herättivät isänsä kymmeneltä. Syötiin vähän lisää ja puettiin päälle ja pakkasimme päivän tarvittavat tavarat laukkuun ja lähdimme matkaan.


Tänään nimittäin lähdimme Kouvolaan. Olin tilannu yhdeltä naiselta ne sisustustikkaat josta kirjoitin edellisessä postauksessa. Hän siis asui Kouvolassa ja samalla kävimme veljeni ja hänen tyttöystävänsä luona. Ovat juuri muuttaneet Kouvolaan kun veljeni sai töitä sieltä. Ei sinne ole edes pitkä matka, noin tunnin matka. Viihdyimme siellä hetken, joimme kahvit ja söimme pullaa. Tytöt olivat ylivilkkaita ja juoksentelivat vaat ympäriinsä. Vähän häiritsevää ja kokoajan joutu kattoo etteivät tee mitään mitä eivät saa. William viihtyi hyvin ja oli kiltti, vähän ujosteli vaan.



Nämä kolme kuvaa on ottanu veljeni tyttöystävä Pim.

Kun lähdimme heidän luota, kierreltiin vähän Kouvolaa ja löysimme kirpputorin ja halusin tottakai käydä siellä. Löysin mä jotain sieltä, voisin tehdä niistä erillisen postauksen huomenna.

Sitten matka jatkui takaisin Porvooseen.




Peilissä näkyy vähän sateenkaarta.

Kun saavuimme Porvooseen kävimme Raxissa syömässä kun kumpikaan ei olisi jaksanu ruokaa tehdä.
William tykkää syödä kurkkua :).

Nyt mies on kaverinsa luona kahvilla ja minä katselen tv:eetä, kirjoitan tätä ja snäppäilen. Tuntuu että melkein kaikki mun snäppikaverit on juhlimassa tänään :D. Mulle saa ehdottaa kivoja snäppiläisiä :P.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3