13.9.2015

Tämä viikko

Tuli vahingossa pidettyä pieni blogitauko,periaatteessa se oli rentouttavaa mutta samalla ahdisti ajatus että en ole päivittänyt blogia. Yleensä päivitän vähintään joka toinen päivä. Monesti myös joka päivä.
Nyt vaan ei oo oikee ollu mitää asiaa ja ei oo vaa jaksanu avata bloggeria, iltaisin olen katsonut miehen kanssa frendejä, salkkareita, reality sarjoja, tai vaan menny aikasin nukkumaan. Mä en ees muista että mitä ollaan tehty? Silti teen postauksen tästä viikosta :D.
Julia on ollu päiväkodissa ma, ke ja to. ja torstaina veimme hänet mummolaan, oli hänen vuoro päästä yksin sinne yöks. 

Olen tehnyt kotijumppaa, aerobikiä. Ottanu selfieitä (snapchattii :D) Oon ihan koukussa snäppii joko itse päivitän sinne kokoajan jtn tai meen kattoo et oonko kukaan muu snäppäny jtn. Minut löytää sieltä Helmissa nikillä.
Tein tällä viikolla myös ekaa kertaa kastiketta broilerin jauhelihasta ja että oli hyvää. Ja täs yks ilta tilattiin miehen kanssa pizzaa kun teki niiiiiin mieli. Ei olis pitäny kyl! Nyt kun oon yrittäny syödä paremmin ja useammin. Ja just kotijumppailu. Ollaan myös oltu paljon ulkona ja käyty vaunulenkeillä.

Oon myös siivoillu paljon ja sisustanu, poltellu kynttilöitä pimeinä iltoina, romanttista <3.
Tacosipsit on mun uusi heikkous, voisin syödä vaikka kuinka paljon. Täs yks ilta kun oltiin kävelemässä niin käytiin myös kaupan kautta ostamassa jäätelöt, luultavasti tämän kesän viimeiset jädet jotka syödään ulkona.

William yrittää oppia juomaan itse pullosta, Mutta menee leikkimiseks! Aina!
Julia ei oikein ollut yhteistyöhalunen mun kameran kanssa.

Perjantaina mä lähdin juhlimaan mun siskon synttäreitä, oli kivaa ja paljon tuttuja liikenteessä. Näin vanhoja tuttuja kans. Lauantai meni eka koomailessa mutta iltapäivällä jaksoin lähteä serkkuni luokse kahville ja saatiin myös piirakkaa.

Tänään ollaan tehty hyvää ruokaa, sitten käytiin kavereilla kahvilla ja sitten tultiin kotiin tekemään pannaria iltapalaksi ja laitoimme lapset sänkyihin 18:30 koska olivat niiiiin väsyneitä että kiukkusivat vaan, silti eivät ole vielä nukahtaneet.

Kai tekin huomasitte sen kun kirjoitin että alkanu syömään paremmin?! Silti kuvista näkyy sipsii, pannarii ja jädee :D Hups! Mut en halua olla liian tiukka, tälleen pikkuhiljaa hyvää tulee :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3