1.9.2014

Meidän viikonloppu

Perjantaina mummo ja vaari ottivat Julian mukaansa heille yökylään, me jäätiin siis kahdestaan Saran kanssa. Mieskin oli iltavuorossa, eli saimme keksiä jtn ihan kahdestaan.
Leikittiin ja kokeiltiin kävelemistä ja käytiin kylvyssä.






Lauantai-aamuna minä nousin Saran kanssa, kun oli miehen vuoro saada nukkua pidempään.
Sara otti ensimmäisen askeleensa <3
Tein miehelle aamupalaa sänkyyn. Kun hän oli kunnolla herännyt mentiin mun serkulle kahville jonka jälkeen suunnattiin Julian kummivanhempien uuden talon luokse. He siis tekivät muuttoa. Ihana talo. Oli joskus minun unelmataloni, onhan se siis edelleen ihana talo ja nyt näin sen ekaa kertaa sisältä. Talo olisi vain liian pieni meidän perheelle kohta. Eli joku muu talo tulee olemaan se meidän unelmatalo.

Illalla kun Julia tuli takas kotiin lähdimme taas hänen kummivanhempien luo kun kummitätikin oli kotona.

Pikkuserkukset istuu kivellä kepit kädessä ja leikkivät että kalastavat kalaa ;D Ihania ovat.

Siellä oli kaikki ystävät, grillattiin ja hengailtiin.

Sunnuntaina olisi ollut mun vuoro nukkua, MUTTA miehelle soitettiin La-iltana jos tulee töihin MUUTAMAKSI tunniksi.. Minä siis nousin tyttöjen kanssa kun mies oli lähteny töihin ja hänen muutama tunti töitä venyi 7h. Ennenku hän ehti kotiin niin serkkuni perheineen tulivat kahville.
Sitten lähdettiin niitten kanssa Muumipuistoon. Julia on ollut siellä kerran jo mummon kanssa, mutta tämä oli minulle, miehelle ja Saralle eka kerta. Ihana iso puisto täynnä kaikkea tekemistä.









Tänään molemmat tytöt nukkuivat pitkään, minä heräsin Saran kanssa 8:40 ja Julia heräs vasta 9:05.



Nyt odotellaan mummoa ja tätiä kylään. :) Tytöt leikkivät kiltisti Julian huoneessa niin mä sain tehdä tän postauksen rauhassa.

Ihana viikonloppu siis takana, vaikka tuntuikin lyhyeeltä kun mies meni sunnuntainakin töihin.

- Diana

4 kommenttia:

  1. Oi, onnea uudesta taidosta <3

    VastaaPoista
  2. Kohta mennään siis kovaa vauhtia (: ihanan rauhallisesti istuu sisällä vaikka on puku päällä, meillä järkyttävää huutoa aina pukeminen, ihan ärsyttää ulos lähteminen !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niin mennään :). Oon itse jopa ihmetelly miten hyvin ja kiltisti Sara antaa pukea ja olla. Julia kun oli ihan erii maata.

      Poista

Kiitos kommentista <3