7.9.2014

Vapaailta / Tyttöjenilta

Eilen iltapäivällä kaverini tuli hakemaan minut kotoota ja mentiin kahville toisenkin kaverin kanssa.
Siellä vieri mooonta tuntia ja oli hauskaa. Sai vaan istua rauhassa ja puhua kavereiden kanssa. Myöhemmin sinne tuli myös pari muuta kaveria. Yksi kavereista sai minut ja serkkuni ylipuhutta lähtemään viihteelle :D. Minä menin ekaks tälle yhdelle kaverille hengaamaan kun hänen piti käydä suihkussa ja vaihtaa vaatteet. 
Serkkuni kävi kans kotona vaihtamassa vaatteet ja sitten hänkin tuli takas kaupunkiin.

Ekaks ajelimme hetken ympäri kaupunkia ja näimme kavereita ja sen jälkeen lähdimme baariin. Minä ja serkkuni limulinjalla. 
Oli outoa olla selvinpäin baarissa. Baari näytti ihan erillaiselta näin selvinpäin :D.
Voin kyllä kertoa että oli eka ja vika kerta minulle selvinpäin baarissa. Se jumputus, haju ja paskanen paikka oli kauhee kun sen kaiken nyt huomas.. Ens kerralla sitten kun saan juoda muuta kun vain limua. Baarissakaan ei ollu yhtä paljon tuttuja kun yleensä.
1 aikaan ilmoitin  että minua väsyttää ja että haluan kotiin nukkumaan. Lähdimme sitten siis kaikki kotiin.
Tylsä kun oon niin mulla ei ole mitään kuvia koko illasta :(



- Diana

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3