2.9.2014

15+0

Jotenki tuntuu että tää raskaus menee tosi nopeesti eteenpäin, justhan mä plussasin ja nyt jo rv 15. Kohta ollaan jo puoles välis.
Liikkeitä oon ehkä tuntenu välillä, ainaki tuntuu samalta kun vauvan liikkeet alussa, mutta en voi olla satavarma että on vauvan liikkeet. Mahakin alkaa kohta näkymään kunnolla. Nyt näkyy eniten illalla ehkä pieni vauvamasu.

Oireita ei ole sillee melkeen yhtään tällä hetkellä paitsi KAUHEA väsymys, en pärjää enään yhtään ilman päikkäreitä. En muista tällaista Julian tai Saran kanssa. Mietin että mitä se hb sanoisi nyt... Vai johtuuko vaan siitä että oon kokoajan liikkeellä näitten kahden lapsen takia. En tiiä?!


Linea negra ei ole ilmestyny mun masuun vielä. Mutta Saran ja Julian kanssa oli kyllä. Mut miks se mun mielestä tuli vasta paljon myöhemmin? :D 
Liikkeitä aloin tuntemaan molempien tyttöjen kanssa vasta rv 18+, mutta oon kuullu että kun kuitenkin kolmas raskaus niin voi tuntea aikasemmin ja varsinkin jos istukka takaseinässä.


- Diana

8 kommenttia:

  1. Oi miten nopeasti aika menee! Mulla alkoi tänään 25. raskausviikko :) Mullekaan ei oo tuota linea negraa tullut, vaikka aiemmissa raskauksissa se on ollutkin... saas nähdä, tuleeko sitä nyt ollenkaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinku kirjoitin niin mäki muistaisin että se tulee vasta myöhemmin :D Ootpas sä pitkällä :) Mua häiritsee vieläkin kun ette kerro sukupuolta :D

      Poista
  2. Mulla tuli tuo viivanen masuun Oonan aikaan tosi selvänä, enpä vaan muista missä välissä. Onnista ei tullu ollenkaan ja Einon jälkeen huomasin haaleen viivan vast raskauden jälkeen :p
    Mutta niin tosta raskauden nopeudesta! Mulla kans menny aina vaan nopeemmin raskaudet! Einon raskauden oikeesti aloin tajuta vast puolessa välissä, vaikka tiesinhän mä sen jo ennen plussaa mut vast puolessa välissä sen alko oikeesti ymmärtää et tosiaan siellä masussa joku majailee :D
    Mukavaa raskausaikaa sinne! Pyydäppä neuvolassa tarkistamaan ton hb:n! Ei oo kiva olla jatkuvasti väsy..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ollu molempien tyttöjen kanssa aika selvä se linea negra :) Ehkä Julian kanssa tummein.
      Menee varmaa nopeesti raskaus kun on niin paljon tekemistä näitten kahden kanssa. Joo ei sitä vielä oikee ymmärrä että siellä oikeesti on joku.. vaikka np ultrassa näkyiki se jo mut silti :D.
      En muista millon mulla on seuraava neuvola mutta tais olla rv 18, pitää sillon pyytää että kattovat hb:n :)
      Kiitos Minna <3

      Poista
  3. Oih ihanaa Onnea raskaudesta ja tulevasta vauvasta :) oon ollu jotenki niin kiireinen viime aikoina etten oo ehtiny uppoutua mun blogiin mutta nyt puhaltaa vihdoin uudet tuulet :) hui.
    Mitä muuta kuuluu pitkästä aikaa? Onko tarra pysyny seinällä? ;)

    Vaihdoin blogilleni nimeä joten ei vissiin enää löydy tolla vanhalla nimellä.
    http://kolmisteen.blogspot.fi/

    Sulla on tuolla oikealla blogiluettelossa vanha osoite & nimi niin voit vaihtaa.
    -Stina-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Oon kyl seurannu teidän elämää sun blogin kautta vaikka en oo kommentoinu. Kiva että alat taas bloggailemaan enemmän :) Tsemppii teille <3

      Poista

Kiitos kommentista <3