29.8.2014

Viikon kuulumisia

Ollaan pienesti sairasteltu vuorotellen tyttöjen kanssa, Sarahan sai kans viime vklp silmätulehduksen ja se oli aika sitkee mun mielestä koska Julialla helpotti kyllä melkeen heti kun sai lääkkeen. Keskiviikkona Saralla sitten oli eka aamu kun silmät ei ollu muurauteen kii. Sillon taas mulla oli paljon rähmää silmissä aamulla kun heräsin ja sama on jatkunu tähän päivään asti.. Ei mulla oo sitten muuta ollu kun just aamulla kun oon heränny.

Maanantaina minä otin Julian mukaan ja menimme yhden kaverin luokse leikkimään, Hänellä on kaks tyttöö, yks niistä vuoden vanhempi kun Julia ja toinen 1kk <3 Ja sitten poika joka on syntyny samana vuonna kun Julia mutta loppuvuodesta.

Tiistaina otin tytöt mukaani Helsinkii, haettii mun sisko ja mentii Jumboo shoppailee. Ostin Saralle sen 1-vuotis mekon ja Julialle alushousuja. Ja sitten käytiin syömässä. Sen jälkeen mentiin viel hengailee siskon luo hetkeksi. 

Keskiviikkona oltiin vaan kotona. Pikkuserkku tuli äitinsä kanssa illalla leikkimään.



Torstaina mentiin taas Helsinkiin tyttöjen kanssa. Ja oltiin siellä koko päivän. Illalla vasta tultiin kotiin ja mentiin vielä hetkeksi leikkimään mun serkun luokse. Illalla tytöt nukahtivat kiltisti :)

Tänään käytiin aamulla kaupassa ja tehtiin ruoaksi uunilohta ja perunoita <3
Äitini ja sen mies tulivat kylään iltapäivällä ja ottivat Julian mukaansa yökylään. Sara meni nukkumaan sillon ja nukkuu edelleen, eli on nukkunu jo kohta 2h.


Viikonloppusuunnitelmat on vielä auki mutta ainaki huomenna Helsinkiin hakemaan Julia kotiin :).

- Diana

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3