13.8.2014

LIPUT

Eilen tuli myyntiin keikkaliput ENRIQUE IGLESIAKSEN keikalle joka on joulukuussa Helsingissä.
En päässyt soittamaan lippujen perään heti 9 koska minulla oli se ultra. Niin päätin että kokeilen onneani ja soitan ultran jälkeen. Olin niin sekaisin onnesta ultran jälkeen että unohdin koko keikan ja muistin sen vasta 12 aikaa. Ekaks mietin että kannattaako minun edes soittaa enään, että ovat varmasti menneet jo :/.
Päätin kuitenki kokeila onneani ja soittaa..
Lippuja oli edelleen jäljellä!!!

Otin sitten kolme lippua, yksi minulle, yksi äidilleni ja yksi siskolleni <3



Samalla porukalla kävin Enriquen viime keikalla suomessa kans, Huhtikuussa 2011.
Oli niin ihanaa <3 Se mies on niin ihana <3 Oon ollu todella pitkään hänen fani, ja rakastan hänen musiikkia.
Päätimme äitini ja siskoni kanssa että mennään yhdessä hänen jokaiselle keikalle jotka tulee.
En osannut odottaa häneltä keikkaa tänä vuonna tai lähivuosina muutenkaa, oli todella iloinen uutinen <3

Tämän kuvan otin hänen keikalta huhtikuussa 2011.


Kukaan muu menossa?

- Diana

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3