2.7.2013

Virtsatientulehdus

Eilen käytiin uusintakokeissa tuosta virtsatientulehduksesta.. Ja tänään soitin vastauksista.
Niissä nopeissa testeissä näkyi nyt että olisi virtsatientulehdus, Viime viikolla niissä ei näkyny mitään.
Että vasta viljelyssä ollut testissä näkyi.. Hoitaja ei osannut sanoa että mitä tehdä niin kehotti mua soittamaan huomenna uudestaan kun on viljelyn vastaukset tullu.
Tai ei kuulemma ole mitään hätää kun Julialla ei ole enään kuumetta.
Nuha Julialle iski heti kuumeen jälkeen (oiskohan oire kans?)
No, yritän olla stressaamatta asiaa nyt ja odotan huomiseen kun saan toisen vastauksen.
Kun tällä hetkellä pyörii mielessä vaan että toivottavasti se nyt ei pahenis ja menis munuaisiin asti, koska luin siitä sillon viime viikolla kun luin virtsatientulehdusesta.

Julian pikkuserkku E ja Julia :)
Mun masu on ollu vähän hellänä ja pieniä supistuksiakin olen tuntenu nyt tänää ja eilen, Tais se työnteko pikkasen olla liikaa masulle.
Mutta kuhan paikat pysyy kiinni ja sillee, niin haluun kyl jatkaa työtä vielä äitiyslomaan asti.
Onneks on ens viikolla neuvolalääkäri niin näkee sit siellä et voinko jatkaa tavallisesti töissä. Kun ei mulla kuitenkaa ole kun pari vklp kk, niin ei se voi niiiiin paljon rasittaa mua :D.

Tänäänkin kävelin kauppaa ja kotiin ja sitten suoraan puistoon, ja lonkka taas alko valittaa ja sama oli töissä. Miks mä oon nyt jo näin huonossa kunnossa? Sillon kun ootin Juliaa, niin hyvin pärjäsin. Taino rv 28---> jäin saikulle supistuksien takia.. Toivottavasti nyt ei tuu samaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3