11.7.2013

Väsynyt eilinen

Eilen oli väsyny päivä mulla sekä varmaan kans Julialla.

Julia heräs jo kello 7... Ja mä en ois millään jaksanu nousta.

3h Julia jaksoi touhuta ja meni sitten ekoille päikkäreille. Mäki menin siinä samalla takas nukkumaan, mutta ehdin vain nukkua puol tuntia ennenku naapuri soitti ja sanoi että tulee kahville.

Julia nukkui 2h.

Sitten kun Julia oli valvonu 3h niin menikin jo toisille päikkäreille ja mäki päätin mennä uudestaan nukkumaan.

Julia nukkui 2h, minä nukuin 1h15min, koska mieheni soitti ja herätti ja kertoi tulevansa kotiinpäin. Tilasin häneltä mäkkiruokaa koska olin vieläkin niin väsynyt etten olisi jaksanu ruokaa tehä.

Sitten aloin kattoo salkkareit ja Julia leikki lattialla mun vieressä.

Illalla mies anto Julialle iltapuuron ja laittoi nukkumaan.
Ja nukahti taas kiltisti 3h heräilyn jälkeen :).




Tänään Julia heräs 7, annoin maitoa, ja siellä se sitten jatkoi unia ja vieläkin nukkuu.. Ite en saannut unta enään.
Laitoin kuivat pyykit kaappiin ja vähän siivoilin tääl, tiskit laitan kuhan Julia herää. En viitti alkaa meluamaan täällä nyt kun hän nukkuu.

Flunssa senkun jatkuu mulla.. -.- Luulin eilen jo että nuha on jättämässä mua, mut ei!

Tänään äitini ja sisarukseni tulevat meille, Ekaks mennään labraan että saavat virtsakokeen Julialta ja kattoo et onko se virtsatulehdus lähteny pois.

Sitten mennään rannalle. :)

Mä en oo nähny mun äitiä pitkääääään aikaaaan :( Niin onkin jo ollu ikävä <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3