1.7.2013

Viikonloppu

Lauantaina 16:03 tuli puheli työkaverilta:
Työkaveri: Missä oot?
Mä: Kotona?!
T: Me kaivattais sua töissä...
M: Onks mulla työvuoro vai?
T: Joo, 16-24...
M: Mitä??? Ööööh, mä tuun heti!!!

Tuli pikkasen kiire, nopee vaatteet niskaan ja pientä meikkiä naamaan, Metta tuli meille, niin se vei mut samalla nopee töihin, en myöhästyny kun puol tuntii vaan onneks!

Töissä selkä jakso hyvin mut lonkka oli kyl aivan poikki.
Ja sitten kun pääsin kotiin sänkyyn niin selkään alko koskee :(

Eilen oli sit vielä sama vuoro eli 16-24, Lonkkaan taas alko särkee. :/
Mutta ei niin pahasti et jäisin saikulle.. Vaan pystyn sen kans työskentelee, kun saa viikoilla sitten levätä :).

Julialla iski lauantaina sitten taas flunssa :/ Voi pikkusta kun kokoajan jtn.
Ja tänään me mennään labraan ottamaan uusi virtsakoe, niin saa tietää et onko virtsatientulehdus menny ohi vai vieläkö jyllää siellä hänessä.

ONNEKS Julia nukku tänää 9, koska mä en vaa saannu unta eilen yöllä :/ ja sit heräsin 3:30 siihen et supisteli aikalailla... enkä meinannu saada unesta kii.. mut oon näköjään saannu ennen 4, ku  en oo ainakaa kuullu kun mies on heränny ja lähteny töistä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3