22.7.2013

Viikonloppu

Odotin miestä kotiin Perjantaina, samalla kun yritin keksii mitä itse laittaisin päälleni illaksi, Onneks mulla oli naapuri täällä makutuomarina :)
Meinasin menettää hermoni mieheeni, kun se tuli kotiin ja sen piti vielä tilata pizzaa, laitattautua, katsoa tv:eetä ja juoda jotain ennenku lähdetään, Päästiin siis liikenteeseen vasta 21 jälkeen.

Sitten seuraava ongelma oli se että mä ajoin hänen autoa, ja se on hänelle TODELLA rakas ja tärkee ja sitä pitää ajaa kunnolla. Mä taas en osannu ajaa autoo enää ollenkaa, stögäsin MONTA kertaa ja muutenki ajo oli tosi outoa ja tökkimistä. Menetin kans just siks hermoni täysin kun mies kokoajan huutamalla neuvos mua koko matkan Tirmooseen.

Perille kuitenki päästiin ja auto ehjänä :D.

Tirmossa oli joku tosi hyvä bändi joka soitti tosi hyvää musaa, vähän ehkä haittas että olin raskaana ja en voinnu juoda muuta kun limua ja alkoholitonta siideriä. Mieheni yhtäkkiä lähti kävelee johonki, juoksin perään ja kysyin et mihin oikee lähtee, niin vastas et Vessaan, suutuin kun en voinnu ilmoittaa.. niin tietää sit et mis menee, kun siellä ei saannu kännykällä kenenkään yhteyttä.
Odotin varmaan tunnin et hän olisi tullu takas, ja aloin miettii et mihin on oikee jäänny. Sain sit mun veljen mukaan etsii häntä ja niitä muita. Löysin sitten mieheni yhdestä pöydästä ja vähänkö suutuin!!!
Hän kuulemma ei enää jaksanu seistä, nii oli tullu siihen istuu.
Suutuin siks että ei voinnu tulla hakee mut mukaa tai ilmottaa tai mitää. MÄ sit varmaan jaksan seistä tälleen raskaana ja selvinpäin ja jääkylmänä. Ei se mun mies koskaan kuitenkaa tajunnu mun pointtia et miks suutuin. Mut ei sekään mitään uutta.

Siitä lähdettiin sit melkeen heti kotiin. Ja mä en enää ikin haluu ajaa miehen autoo!!

Lauantaina nukuttiin pitkään, sitten syötiin rauhassa aamupalaa, käytiin kaupassa ja Julian kummitätikin tuli käymään tässä.

Sitten lähdettiin ajamaan Helsinkiin mummolaan. Siellä syötiin grilliruokaa ja Julia nukkui siellä vielä yhdet päikkärit ennenku lähdettiin.

'

Mun mies, Julia, Minä, (Velipuoleni) Olli, Darja ja Kristiina

Sitten lähdettiin illalla ajelee Porvooseenpäin ja samalla vietiin äitini hänen kaverilleen Porvooseen.
Mentiin kotiin leikkimään ja Julia sai iltapuuronsa (Ihme ja kumma maistu :D)
Sitten mentiin vähän ajelee ja mentiin moikkaa kavereita Tirmooseen ja tultiin vähän myöhemmin kotiin.
Julia nukahti jo 22 aikaan autoon. Eikä edes heränny vaik siirrettiin omaan sänkyyn.

Mentiin itse nukkumaan 1 aikaa yöllä. Julia heräs yhtäkkii 2 aikaa huutamaan, mikään ei auttanu, ei maito, ei tutti eikä syleily. Lopetti kyl huutamisen mut se jatku heti 5 min siitä.. Tämä jatkui 45 min. Sitten annoin lääkettä kun mietettiin et josko hampaat?
Ei kuitenkaa suostunu nukahtamaan kunnolla, niin otettiin meijän väliin nukkumaan, Mut siitä ei tullu mitään kun Julia ei todellakaan osaa nukahtaa meijän vieressä, 3:30 vein sit takas omaan sänkyyn ja annoin maitoo ja sillon se onneks kelpas! Sitten Julia VIHDOIN nukahti ja mekin päästiin nukkumaan.
Sitten Julia aloitti aamulla aamun jo kello 8.. -.- Pikkasen väsyny ollu koko sunnuntain.

Aamupäivällä käytiin kiertää kirpputoreja, toiveessa löytää Julialle sopivat kengät ja vauvalle jtn vaatteita.
Kirpparilta löysin, itselleni korvikset, Julialle välikausitakin, Vauvalle jumpsuitin. Ei oo nyt kuvii, mut yritän ottaa täs joku päivä et voin näyttää teille :).

Kenkiä ei löytyny Jullelle, mut se ei haitannu mua, koska olin jo päättäny et jos ei löydy niin meen H&M ostaa yhdet kengät hänelle, ja sit kun löysin ton ihanan takin niin mun oli vaan pakko saada ne H&M kengät, koska takki oli punanen missä valkosia pilkkuja ja ne kengät ois punaset ja valkoset kukat, eli sopisivat täydellisesti yhteen niinkun tekivätkin :).

Iltapäivällä mentiin vielä mun serkun luokse nimipäiväkahville, äitinikin oli siellä. Siellä meni joku tunti ja sitten kotiin.

Julia taisteli pikkasen unta vastaan mut nukahti vähän 21 jälkeen. Me alettiin kattoo leffaa miehenkaa <3
Julia nukku koko yön ja heräs 7:30 tänää :)

Äitini ottama kuva, mut tykkään niin tästä kuvasta <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3