23.11.2015

Kummitäti 50v

Lauantaina oli minun kummitädin 50v juhlat. Olivat vuokranneet Porvoon kaupungilta lokaalin, missä juhlat pidettiin. Oli hyvää ruokaa, juomia ja kakkua. Oli myös minulle ennestään tuttu laulaja joka lauloi ruotsinkielisiä ja englanninkielisiä tanssibiisejä.  Meno oli hyvä ja oli hauskaa.
Mitä nyt monet loppuillasta rupesivat avautumaan, myös minä!
Lähdettiin juhlista taksilla äitini ja hänen miesystävän kanssa joskus 2 aikoihin(?) ja kaaduin taksin ulkopuolella ja nyt on jalka mustelmilla ja haavoja, vähän pipi. Menin vielä baariin juhlien jälkeen, mutta en viihtynyt siellä kauan, niin lähdin kotiin nukkumaan.
Ja eilinen päivä meni vähän koomassa, yleensä en harrasta krapulaa, mutta eilen oli kyllä sellanen olo ja olisin voinnut nukkua koko päivän. Niinkun melkein teinki, illaksi virkistyin ja lähdettiin ulkoilemaan ja kauppaan. Lapsilla oli ekaa kertaa tarlvihaalarit päällä koska ulkona oli kylmä.


Mieheni ja minä.

Laulaja

Kummitätini.

Minä, äitini ja serkkuni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3