12.11.2015

Blondaus

Julkaisin viime viikolla postauksen jossa kerroin että haaveilen harmaasta tukasta. Yksi lukija jo kysyi että olenko jo toteuttanu haaveeni.
Vastaus on valitettavasti ei. Mutta työn alla on. Kuten tiedätte niin minulla oli ruskea tukka ja se pitää eka saada vaaleaksi. Eli minulla on nyt käynnissä projekti blondaus. 

Laitoin ekaksi värinpoistoainetta. Se sai tukan oranssiksi. Sitten laitoin blondia, ja joo, on mun juurikasvu blondi mut muu tukka ruskee/oranssi/vaalee joku väri. Tämä oli paljon vaikeampaa kun kuvittelin. Otin tauon värjäämisessä ja kokeilen muutaman päivän päästä laittaa vielä uudestaan blondia, ja SITTEN laitan harmaaksi.


En malta millään odottaa että saan laittaa sen harmaan värin hiuksiini. Ja samalla oon niin onnellinen ja iloinen kun olen taas blondi. Tää on kyl vaan se mun juttu!
Tänään kävin kans huoltaa ripset.
Kuvat otin snapchatin kautta.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3