14.4.2014

Perhekahvila

Tänään kävimme ensimmäistä kertaa perhekahvilassa. Se on tässä aika lähellä meitä.
En oo vaan ennen käyny, koska oon tosi huono lähtemään yksin tollasiin paikkoihin. Mutta nyt kun tää mun yks kaveri muutti meijän lähelle ja käydään muutenki melkein joka päivä yhdessä puistossa, niin juteltiin siitä että jos käytäis yhdessä katsomassa että minkälainen paikka se on.


Siellä on aika monta muutakin äitiä ja heidän lapsensa. Julia siis ainaki viihtyi koska rakastaa muita lapsia ja leikkiä uusilla leluilla. Sieltä sai kans ostaa kahvii, mehuu, keksii ja näkkileipää.
Sinne saa myös ottaa mukaan lounasta minkä voi lämmittää siellä.
Niillä on myös joskus askartelua, leikkejä, lauluja jne.


Siellä oli minun mielestä hauskaa ja ehdottomasti uudestaan.
Se on auki joka maanantaina klo 9-12, ja menemme aina kun on mahdollista.


Tänään askartelimme pääsiäismunia. Julia askarteli ihan itse omansa :).

Liila on Julian ja Pinkki Saran. Mä tein Saralle oman :)




- Diana

2 kommenttia:

  1. Kivaa, että oli mukava kokemus tuo kahvila! Itekin oon miettiny, että pitäs joku kerta uskaltautua sinne, kun se tuossa naapurissa kerran on :)

    VastaaPoista
  2. Ei se ollu niin paha, kun ottivat siellä niin hyvin uusia vastaan. Eli jos olisin tienny tämän olevan näin rento paikka niin olisin menny vaikka yksin lapsien kanssa.. Eli mene oikeesti!

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3