22.4.2014

Meidän tarinamme

Kaikki jotka lukee mun blogia tietää että mukana täällä pyörii lapseni isä, eli minun mieheni.
Ajattelin vähän kertoa miten me päädyimme yhteen.
Aloitan ihan alusta...

Olemme samanikäisiä, eli 7 vuotiaana aloitimme molemmat koulun.. Sama koulua ja sama luokka.
Sillon olimme vain kavereita kuitenki. Ja mies sitten muutti pois muutama vuoden päästä. Ekaks kaupunkiin, mutta sitten Mikkeliin. Näimme joskus kun hän kävi isällään. 
Teineinä satuimme joskus samoihin bileisiin, ja sain jostain hänen numeron ja aloimme tekstailemaan. Pidimme paljon yhteyttä ja taisimme jopa seurustella. Mutta eihän siitä sitten mitään tullut kun minä asuin sillon Helsingissä ja hän Mikkelissä.
Sen jälkeen tapasimme sillon tällöin kavereitten kautta.

Vuonna 2010 joulukuussa, minä ja serkkuni oltiin viihteellä ja hän sattui olemaan meidän kuski. Vaihdoin pari sanaa hänen kanssa ja menin baariin. Baarin jälkeen hän vei minut, serkkuni ja meidän yhteisen kaverin serkkuni luokse. Minä pyysin tätä mun miestä sisään kahville ja kännissä taisin pakoittaa hänet jäämään minun seuraksi yöks :D. Hän kuitenki suostui. :)
Siitä päivästä lähtien hän tuli käymään kahvilla tai muuten vaan luokseni. 
Muutimme molemmat "asumaan" serkkuni luokse. Ja kesällä 2011 muutimme ekaan yhteiseen vuokrataloon <3 Sinä kesänä aloimme kans odottaa Juliaa<3. Tammikuussa 2012 menimme kihloihin. 
Nyt olemme onnellinen perhe <3 Äiti - Isä - kaksi lasta - ja kissa <3

Tässä ME, ihan alkuaikoina :D.

ME, Ja Julia, Julian ristiäisissä <3

ME <3



Kokohela perhe <3

Sara synty <3


Lähivuosina sanomme tahdon ! <3

Onko kysymyksiä, niin kysytkää rohkeesti vaan :)

- Diana

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3