10.4.2014

Ideoita?

Huoh.. Mua on alkanu ärsyttämän se että en keksi mitään mistä kirjoittaa blogiin.. 
Aina vaan samaa arkipuuhaa jne.. Okei, jotkut varmaan tykkää niistä. Tykkäänhän mä itekki lukea muitten arjesta, mitä puuhaavat ja miten esim JUST isompaan sänkyyn ollaan tutustuttu.
Mutta nyt pitäis keksiä muita aiheita mistä kirjoittaa. Haluan siis kirjoittaa jostakin.. Haluaisin jopa tehdä blogiyhteistyön vain siksi että sitten olisi jotain mistä kirjoitta.. Ja lukijoita voisi kiinnostaa enemmän.

Te saatte toki kans antaa mulle idiksiä että mistä olisitte kiinnostuneita lukea..
Kiinnostaisko ketään näitä normiblogijuttuja kuten esim, kysymyspostaus, my day postaus (No sellasiahan mun kaikki postaukset melkein on :D) jne...
Vai mistä haluatte lukea?
KERTOKAA PLIIS!
Mun on helpompi miellyttää teitä teksteillä jos ne teitä kiinnostaakin.
Lupasin itselleni hiljaa että kun lukijoita on 40 kasassa, niin palkitsen teitä arvonnalla, nyt teitä lukijoita jo on 41, eli luvassa on arvonta kunhan keksin ensiks että mitä arpoa :).
Ja arvonta siksi että haluan kiittää teitä lukijoita siitä että jaksatte lukea mun juttuja :D.

4 kommenttia:

  1. Kysymyspostaus vois olla kiva :) Kirjoita tyttöjen uusista taidoista tai siitä mitä harjoitellaan ja kuinka se sujuu. Kirjoita omistaa fiiliksistä ihan minkä tahansa suhteen. Tee vaikka välillä joku ruoka-aiheinen postaus. Jos sulla on mielen päällä joku painava mielipide, kirjoita siitä. Kerro teidän kevätpuuhista tai miten vietätte pääsiäistä.

    Ei näitä kaikkia toteuttaa tarvi, nuo on tosiaan ideoita vain eli poimi mieleisesi päältä :)

    VastaaPoista
  2. Mä ainakin tykkään just tälläsenä! Tää on yksi harvoista blogeista, josta tykkään lukea mitä te ootte tehny jne :) En osaa sanoo miksi, varmaan koska teksti on sopivan pitusta eikä mitenkään uuvuttavaa luettavaa. Ja on kuvia. Ja varmaan siksi että meidän tytöt on melkein saman ikäsiä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Kiva kuulla. Pyrin siihen että olis paljon kuvia ja ei niin pitkiä tekstejä, koska en ite aina jaksa lukea pitkiä tekstejä.

      Poista

Kiitos kommentista <3