21.6.2015

Juhannus 2015

Juhannusaattona vietiin lapset yökyläilemään, William mummilaan serkkunsa kanssa ja tytöt mummolaan. Sitten suunnattiin miehen siskon ja hänen miehensä luokse Myrskylään grillailemaan.
Meitä oli minä, mieheni, veljeni, siskoni, miehen veli, miehen sisko ja hänen mies.

Syötiin, juotiin, kuunneltiin musiikkia ja pidettiin hauskaa.


Sieltä lähdettiin katsomaan kokkoa. Ja sieltä sitten Porvooseen.


Mieheni oli kuskina meille. Porvoossa mentiin moikkaamaan Katjaa ja sitten mä jäin kyydistä pois ja jäin hengaa Katjan ja hänen ystävänsä kanssa. Mentiin sieltää yhtee pubii missä olin vain hetken. Sitten muut haki mut taas kyytiin ja ajeltiin hetki, kunnes miehen sisko halus kans käydä siinä pubissa missä mä olin käynny, mentii sitten takas sinne minä ja miehen sisko ja oltiin siel pari tuntii, juotii, juteltii ja tanssittiin. Sitten kello oli jo 2 ja mies tuli hakee meijät kyytiin,
Sitten vietiin mun veli kotiin Helsinkiin ja sieltä takas Porvooseen jolloin jätettii mun sisko ja miehen veli pois kyydistä ja sitten vietiin miehen sisko Myrskylään. Olin niin väsy että nukahdin autoon ja mies herätti kun oltiin kotona pihalla, silloin kello oli jo 5 aamulla.

Oli mukavaa ja hauskaa, Kiitos kaikille <3

Lauantaina heräsin pirteenä kello 10 ja menin suihkuun. Sitten haettii Wiltsu ja mentiin miehen veljelle kahville. Sieltä sitten Helsinkiin kohti mummolaa syömään grilliruokaa.


Oliko muillaki kiva juhannus? Missäs vietitte sen? Kotona? Mökillä? Lasten kanssa vai ilman?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3