8.5.2015

Perheauto

Mies kävi keskiviikkona ostamassa meille uusi auto, perheauto - Nyt mahdumme. 
Autossa on tilaa 7 henkilölle, oikea tilaihme. Auto on automaatti. Mä olin kerran elämässäni ennen tätä autoa kokeillu kerran automaattia. :D Oli kyl vaikeeta alussa, ja etin kokoajan kutkintä :D Tottuu onneksi nopeasti. Vaikka auto on iso on se silti helppo ajaa. Ja tykkään kovasti!
Kyseessä Chrysler Voyager.



Eikä ole minun mielestä edes mitenkään pahan näköinen perheauto. Kateltiin myös muita vaihtoehtoja, kuten esim Volkswagen tourania, mutta ei sitten kelvannu miehelle :D 

Mä voisin haluta kuitenki ainaki nyt pois ton yhden tuolin joka siis nyt on tollee kasassa tuossa kuvassa. Se on vähän tiellä kun ottaa Saran pois tuolta.Mutta sitten taas jos Wiltsulle iskee joku itkukohtaus niin mun on hyvä istuu siinä rauhottamassa. 


Muistuttaa niin jotain minibussia kun tuol mahtuu jopa kävelemään :D





Tällainen auto meillä :)

Onko muilla isompia perheautoja? Minkä merkkisii ja mallisii? Oletteko tyytyväisiä?
Onko kellään tätä samaa? Mitä mieltä?


2 kommenttia:

  1. Vauuuu meille kans tollanen volvon tilalle!!!! =D Vähänkö oon kauhistellu että miten saa kolme lasta istuimineen takapenkille, vaikka siellä kolme paikkaa onkin..
    Oliko kallis?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäki pelkäsin että miten meidän saabiin saa mahtuu kolme lasta :D ei ees kokeiltu kaukaloa autoon ennenku William oli syntyny :D hyvin kuitenki mahtuivat ja uskon että mahtuu teidän volvoonki (mikä volvo?) Mutta tiesin että saabiin ei mahdu kolme istuinta, istuimet kuitenki vähän leveämmät kuin kaukalot.
      Riippuu mikä on sulle kallis :D tottakai.. mut siis jos haluu hyvän auton joka ei oo loppuun asti ajettu niin saahan siitä maksaaki vähäsen

      Poista

Kiitos kommentista <3