10.5.2015

ÄITIENPÄIVÄ 2015

Hyvää äitienpäivää kaikille äideille! <3

Tänään minä vietän 4 äitienpäiväni. Minut herätettiin aamulla ja sain aamupalaa sänkyyn ja lahjoja.
Sain maata kauan nauttimassa aamusta sängyssä, Kun mies hoiti tytöille aamupalaa jne.

Julialta kortti ja tyynyliina mihin painettu perhonen ja koko perheeltä "Maailman paras äiti"-muki.

 Mun äidin nimi on Ei mitään
Minun äitini on 1vuotta vanha
Minun äidilläni on sininen tukka
Äidin kanssa minä leikin
Äidin lempiruoka on keksi
Äiti tykkää ajaa autoa
Rakastan äitiäni koska isä on töissä

Päivällä mentiin ekaksi famolle. Syötiin kakkua, juotiin kahvit, leikittiin ja juteltiin. Famo teki mulle kans ripset.



Sen jälkeen mummulle. Siellä saatiin grilliruokaa ja kakkua. Sain niiltä ruusun (jonka unohdin sinne).
Tytöt leikki siellä ulkona samaan aikaan kun mies pesi meidän sekä mummon auton.





Huomenna mennään miehen mummin ja ukin luo.

Ollut siis ihan kiva ja ihana äitienpäivä ja kaiken lopuksi William nukahti aika hyvin omaan sänkyynsä <3


2 kommenttia:

Kiitos kommentista <3