14.11.2014

Tämä viikko

Kuulumisia.. 
Maanantaina kävin Julian kanssa tutustumassa päiväkotiin. Äitini tuli tänne kattoo Saraa sen aikaa.
Tiistaina yks kaveri oli täällä koko aamupäivän ja iltapäivällä mentiin mummolaa, kun mun piti printata yks paperi.



Keskiviikkona vein Julian päiväkotiin muutamaksi tunniksi yksin ja päätettiin että haen hänet lounaan jälkeen. Tietty siihen aikaan kun Sara nukkuu. Onneks yks mun kaveri lupautu tulla meille kattoo Saraa kun mä nopeesti juoksen toiselle puolelle tietä hakee Julian (Kyllä pk on meidän naapurissa ;)). Julialla oli menny hyvin ja ne sano että hän on kun olis aina ollu päiväkodissa :) Ilahdutti tietenki minua äitinä että noin hyvin pärjää. Mutta tiesin kyllä että Julia tulee viihtymään todella hyvin siellä. :) Se on niin hänen juttu, tollaset.
Päivällä äitini, veljeni ja siskoni tulivat kahville.
Ja iltapäivällä Julia sitten alkoi yhtäkkiä oksentamaan. :( Tästä kirjoitinkin jo eri postauksen




Torstai meni kotona norossa. Mieskin oli kotona. Ja tänään kans oli kotona.
Tänään kaikki on voinnu hyvin, paitsi että Saralla on vatsa löysä edelleen. Mutta muuten voi hyvin ja syö onneks hyvin. Heräsin tänään uutena ihmisenä kun ei ollu enää huonoa oloa tai mitään :)
Oon siis heti aamusta siivonnu, laittanu pyykit ja tiskikoneen jne... Siivoamisen jälkeen huomas että ei olis ehk kannattanu rehkii tälleen kun eka päivä terveenä. Mutta olo helpottu sitten heti kun lepäili.
Sain viestin aamulla että Saran 1v kuvat jotka tilasin on tullu, niin käytiin hakemassa ne ja kaupasta ruokaa ja pesukonelitkut.





- Diana

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3