8.7.2014

Ihana kesä!

Ihanaa kun on lämmintä ja ei tarvii pukea paljon vaatteita päälle kun menee ulos, hattu ja kengät jalkaan ja menoks! ;) Minä niiiin nautin helteistä. Tänään mentiin heti aamusta puistoon, missä oli muitakin mammoja ja lapsia.


Julia oli todella väsy puiston jälkeen niin nopeesti kotiin että jaksaisi syödä vielä lounaan ennen päikkäreitä. Sara nukahti vaunuihin matkalla kotiin.
Serkkuni tuli myös tyttönsä kanssa hetkeks meille.

Päikkäreitten jälkeen mummi tuli hakemaan tytöt kun halus viettää niitten kanssa aikaa. Ja soitti vasta äsken että tuo väsyneitä tyttöjä nyt kotiin. Tällainen oma aika minulle ja miehelle on kiva tälleen keskellä viikkoa vaikka mitää suunnitelmia ei ollut.

Minä päätin silti helteen takia että haluan uimaan. Mieheni ei innostunu asiasta menin sitten serkkuni vanhempien luo (jotka ovat minun kummivanhempia ja kummisetä on myös mun eno).
Niillä on siellä uima-allas. Otettiin kuvia serkun kanssa..



 Serkun tyttö poimii kukkia :)






 Serkun tyttö
Minä 

Vesi oli 25 astetta lämmintä <3

Kesä on ihanaa aikaa!

Kirjoittaminen keskeyttyi kun tytöt tuli kotiin. Nyt ne on laitettu sänkyyn ja ovat nukahtamassa.
Niillä oli ollu hauskaa mummin luona :)

- Diana



2 kommenttia:

Kiitos kommentista <3