30.7.2014

Äitinä olen ylpeä!

Eilen aamusta mummo tuli hakemaan Julian niille yökylään. Hän haluaa pitää Julian siellä lauantaihin asti. Saa tämän mamman hermot vähän levätä. Mutta pakko tässä kehua Julia joka jo Todella hyvin käy potalla. Ja oon aika varma että suurin kiitos kuuluu hänen pikkuserkulleen joka on jo melkeen kokonaan vaipatta. Juliahan haluu tehä samalla tavalla kun hän ja siksi jo todella hyvin ja innoissaan menee potalle. Välillä tulee vahinko pissa housuihin, mutta ei haittaa. :) Olen silti ylpeä!

Me sit vietiin eilen Sarankaa isi töihin ja siitä suunnattiin kohti Espoota missä asuu yksi minun parhaista kaverista jota näen aivan liian harvoin :( Mutta silti se ei tunnu siltä kun näemme. <3
Saatiin rauhassa jutella kaikesta mitä on tapahtunu jne. Oli mukavaa.

Kaverin luona Sara nousi ekaa kertaa itse ylös seisomaan. Olen todella ylpeä! :) Mamman iso tyttö. Sarahan ei vielä ryömi/konttaa tai mitään. Siksi olen vielä ylpeämpi. :)

Pitää kehua myös kaverin koiraa. Maailman lapsiystävällisin koira koko maailmassa <3 Se istui kiltisti Saran vieressä kokoajan ja nuoli ja oli kiltisti. Antoi Saran repiä korvista ja turkista ilman että sanoi mitään. Oli vaan. Ihana <3

Tänään käytiin Saran kanssa Metta-tädin luona. Oli mukavaa kerranki olla hänen luona. Kun yleensä hän tulee meille. Sarakin viihtyi hyvin. Äsken tultiin kotiin ja Sara on päikkäreillä. Mäki oon ihan poikki ja olisin valmis sänkyyn. Mutta vielä pitää valvoa koska haemme myöhemmin isin töistä.

Täällä olis siivottavaa mutta ajattelin hoitaa sen vasta huomenna. Mitenii laiska?


Tänään on myös viimeinen äitiyslomapäiväni. Haikeeta että vauvani on jo niin iso, mutta ei kuitenkaa niin iso että laittaisin hänet päiväkotiin. Mun mielestä alle vuoden ikäiset eivät kuulu päiväkotiin vielä.

Nyt menen lepäämään hetkeksi ->

- Diana

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3