5.5.2014

Siivoilua ja muuta

Oho! Jo kolmas postaus tänään :D.
Tänään alko miehellä taas iltavuoroviikko :( Nämä viikot on pitkiä ja tylsiä.. Kun meillä on vaan yksi auto käytössä ja sehän on tietenkin miehellä. Eli me ei päästä mihinkään tyttöjen kanssa. Eli kaverit, Meille saa tulla ja PITÄÄ tulla käymään. 

Tänään oon siivonnu, pessy pyykkiä, tehny ruokaa, ja hoitanu näitä tyttöjä jne..

Tällainen löyty mun vierestä kun heräsin tänään. Joo, mieheni antoi minun nukkua vähän pidempään tänään<3

Viimeisessä kuvassa näkyy meidän tietokonepöytä. Sen saa tulla hakemaan pois. (Hintaa saa itse tarjota) Miehen kone on rikki ja ei se muutenkaa siinä viihdy, niin haluun koko pöydän pois. Olohuoneessa on paljon muutakin jota haluan pois tai vaihtaa toiseen, niinku esim, SOHVA, TV-TASO ja OLKKARIN PÖYTÄ.
Toi sohva on jo niin nähny elämää kun on tollanen tylsä. 

Kesävaatteiden kokeilua ;)



Julian sain äsken vasta vihdoin nukahtamaan. Tänään taas halus taistella vastaan. Sarakin meni nukkumaan jo, mutta heräs eikä halunnu saada unesta kii. Eli tuli tähän munkaa hengailee ja odottamaan että nukkumatti tulee häntä hakemaan taas.


H&M- lahjakortti tuli tänään postissa niin ajattelin että huomenna otan itselleni omaa-aikaa ja lähden yksin H&M:ään katselemaan kesävaatteita tytöille. 
Soitin tänään kans mun pomolle ja kerroin vähän että mitä mun tulevaisuudessa tapahtuu. Hän kiitti että ilmoitin ja sanoi että jutellaan sitten lähempänä mammaloman loppua että milloin aloitan jne.
Teen sitten jossain vaiheessa erillisen postauksen tulevaisuuden suunnitelmista työelämään paluusta ja tyttöjen päiväkotijutuista.

Nyt nukkumatti haluaa ottaa Saran mukaansa. :)

Ja mua kutsuu sohva ja tv 

- Diana

4 kommenttia:

  1. Kivalta kyllä näyttää teidän asunto:) Voisin ottaa heti tuon sohvan näyttää siltä, että siinä ois mukava löhötä! <3 Kissan leikkitelinekkin on kyllä kätevä ja varmasti tykkää:) Oon itekki miettinyt tuon tyylistä meidän kissalle ja kesällä sen vois laittaa tuonne parvekkeelle ja sieltä vois korkealta kattella (lasit) :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan tää sohva pehmee joo :D Mä en taas haluu näin pehmeetä sohvaa :s
      Meillä on lasitettu parveke niin voisin miettiikin sen siirtämistä parveekkeelle kesällä :)

      Poista
    2. No höh :D Meillä kova nahkasohva, mutta aika pehmeä se alkaa olemaan jo tässä tietokone-nurkkauksessa ja varmaan kohta alkaa syöpymään tuohon sellainen reikä, ku aina jörötän tässä samassa kohtaa;) Joo kandee siirtää ni on kisulla kiva sieltä kattella:)

      Poista
    3. Tästäkin sohvasta huomaa että mikä on mun paikka :D:D:D
      Mä en tykkää yhtään nahkasohvista, niihin liimautuu kiinni vaan :D

      Poista

Kiitos kommentista <3