29.5.2014

KESKIVIIKKO ja TORSTAI

Eilen serkkuni tuli käymään tyttärensä kanssa heti aamusta meille.




Ne viipyivät lounasaikaan asti ja sitten lähtivät kotiin. Minä sain tytöt nukkumaan ja siivoilin vähän ja olin koneella. Päivällä entinen naapuri tuli tänne hengailee. Sitten tuli Julian kummitäti. Ja kun mies tuli kotiin lähdin melkee samalla oven avauksella ulos. Käytiin nopeasti kirppiksellä ja siitä sitten salille.
Kirppikseltä löysin Julialle farkut ja minulle topin ja maximekon.


Salin jälkeen tulin suoraan kotiin. Mentiin koko perhe kauppaan. Sitten tultiin kotiin syömään iltapalaa.
Laitettiin Julia sänkyyn n. 20:20 aikaan ja kyllä hän vähän tappeli vastaan, niin että jopa entinen naapuri joka sattu taas tulemaan meille (:D) yritti kans vauvan-kuiskaajan taitojaan :D.
Eli nukahti kuitenki mun mielestä hyvin.
Entiset naapurit viihtyi täällä 22:00 asti kun katottiin yhdessä Viidakon Tähtöset.

Sara pääsi eilen ensimmäistä kertaa istumaan isojen tyttöjen paikkaan kärryssä :).

Tänään minä sain nukkua pitkään. Ja aloin heti siivoamaan kun heräsin. Imuroin koko kämpän ja pyyhin pölyt kaikkialta.


Nyt tytöt nukkuu ja minä valmistan itselleni lounasta.
Nyt syömään, ja myöhemmin mennään mun siskon valmistujaisiin :)

- Diana

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3