14.2.2014

Meidän ystävänpäivä + edelliset päivät

Keskiviikkona mentiin koko perhe Raxiin syömään lounasta. Ihanaa kun ei itse tarvinnu kokata ja sai vähän vaihtelua ruokaan, ja paljon erillaisia salaattijuttuja. Sen jälkeen tultiin kotiin ja mies lähti iltavuoroon. Me oltiin vaan tyttöjen kanssa sitten kotona. 


Torstaina mun sisko tuli tänne heti aamusta, ennen lounasta mentiin kävellen kauppaan ja Julia sai istua pulkassa. Harmi vaan ettei ulkona ole enään niin paljon lunta. Oli aika vaikeaa vetää pulkkaa kun melkein kaikkialla on hiekkaa. Julia sai siis kävellä kans paljon.
Tultiin kotiin ja tehtiin mun siskon kanssa kanankoipia, makaroneja (Piti tehä riisii ja luulin että meillä oli sitä kotona mutta eipä ollutkaan..) ja currykastiketta. Me ei syödä usein kanankoipia meillä koska mies ei oikein tykkää niistä. Mä taas tykkään ja paljon.

Jälkkäriksi (Joka syötiin kyllä vasta 4 aikaan kun äitinikin tuli tänne) tehtiin laskiaispullia. Miten ne onkaan niin hyviä? :D


Äitini toi meille ystävänpäivälahjoja <3


Tänään nousin tyttöjen kanssa 8. Julia on alkanu heräilemään joka aamu puoli 8, ite en vaan jaksa sillon vielä herätä. Vien Julialle tutin ja pyydän häntä lepäämään vielä hetken, ja joka aamu hän lepää 8 asti, Sillon Sarakin on jo herännyt ja juttelee sängyssään nalleille. 8 on siis pakko nousta, Sara onneks viihtyy sängyssään siihen asti että olen saannut Julian aamupesut tehty ja saannu tehtyä hänelle aamupalan. Julialle sitten lastenohjelmat päälle ja sitten haen Saran sängystään ja teen hänelle aamupesut. Sara ei halua maitoa heti herättyään, ei edes tänään vaikka nukkui koko yön heräämättä. Sara joi maitonsa vasta lähemmäks kello 9.


Sara pääsee leikkikaaren alle leikkimään maidon jälkeen. Ja minä luen nopeasti läpi uusia blogipostauksia.
Sitten Julia hakee huoneestaan duplot, menen lattialle hänen kanssa leikkimään niillä ja otan Sarankin mukaan meidän viereen. Julia antaa Saralle duplon käteen ja välillä ne vaihtavat duploja :D. Ihanaa kun Julia haluu Saran mukaan leikkeihinsä. (Ei toki aina, joskus suuttuu ja voi heittää jtn Saran päälle tai repii hänen kädestään jotain tai repii tutin suusta :(.. ) 
10 aikaan Saralle tulee väsy ja laitan hänet ulos vaunuihin nukkumaan ja Julian kanssa jatketaan leikkejä.. Tänään Julia väsyi paljon nopeammin niin syötin lounaan aikasemmin ja laitoin päikkäreille, nukahti heti 11:30. Sara nukkuu VAIN 2h (yleensä 4h) ja Metta-täti tulee meille kahville. Myöhemmin tulee myös Julian kummitäti ja naapuri. Tarjosin niille pullaa ja muffinseja :).

Pikkuserkukset E ja S <3 (Julian kummitädin tyttö)
Ostin mun miehelle suklaata
Julian ystävänpäivä illallinen <3
Mies tuli kotiin tänään vasta 17:30, se vähän suututti koska sen piti päästä jo 14 PLUS että se soittaa mulle ja kysyy et onko sen pakko ostaa mulle kukkia!?!?!?! Arvatkaa vaan suutuinko?! 
Loppujen lopuksi hän tuli kotiin ilman mitään. Ja minä lähdin heti kaverille viettää tyttöjeniltaa. Syötiin omatekosia hampurilaisia ja röstiperunoita. Ostin meille jälkkäriksi munkkeja. Ja sit syötiin kans karkkii ja sipsii ja katsottiin jääkiekkoo, tai no Maggis katto :D.


Olin kotona 22 aikaan. Oon ihan ähky vieläkin...... :s

Ps, En todellakaan tykkää ajaa pimeessä talvella :(

Vielä kerran Hyvää ystävänpäivää <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3