13.2.2014

Äiti koneella


Tää oi hauska, ja varmasti niin totta monelle bloggaajalle. Tai emt. Ei ehkä ihan noin, mutta yleensä me kirjoitamme blogiin ne hauskimmat jutut ja jätämme turhat riidat pois. Itse en ainakaa kirjoita blogiin mun ja mun miehen riidoista, se on meidän oma asia. Mutta voin hyvin kirjoittaa Julian uhmasta ja miten meinaa omat hermot mennä hänee. Olen myös kirjoittanut. En näe tarvetta valehdella tänne että "onpa Julia ollu kiltti ja ihana tänään.." :D Vaikka todellisuudessa on vaan kiukutellut. 


3 kommenttia:

  1. Mä oon ainakin ihan rehellisesti kertonut, että Niilo on välillä maailman vaikein lapsi tai oikeastaan aika useinkin :D

    VastaaPoista
  2. reps ! ei hitto tää on pakko laittaa itekki blogiin on ihan paras!
    -Louna

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3