27.1.2014

Viikonloppua + yhdet 50vuotissynttärit!

Lauantaina mies lähti heti aamusta koulutukseen. Minä olin kotona tyttöjen kanssa. 


Veljeni ja siskoni tulivat tänne 13 jälkeen hengailemaan kun äitini lähti uimaan ystävänsä kanssa.
Sen jälkeen hän haki sisarukseni ja tyttöni ja ne lähtivät kaikki Helsinkiin. Tytöt siis menivät sinne yökylään. Minä värjäsin hiukset.


Laittauduin valmiiks itteeni iltaa varten, Olimme menossa appiukon 50 vuotiasjuhliin.


Mies tuli kotiin 16 jälkeen. Ja sillon serkkuni vei meidät juhliin.
Seuraavaks tulee kuvia juhlista:

Appiukko ja hänen vaimonsa :)

Miehen veli (myös Saran kummisetä) ja hänen tyttöystävä <3

Kälyni Metta-täti <3 ja minä

Miehen sisko Sofia <3 ja hänen veli Timo (myös Julian kummisetä)

Timo, mieheni ja minä.

Kälyni ja hänen poikaystävä <3
Juhlat oivat tosi onnistuneet ja hauskat, kaikki viihtyivät ja oli hyvää ruokaa ja juotavaa :). Juhlimme kaikki yöhön asti. 
Seuraavana päivänä oli pieni väsy :D. Ja nukuimme mieheni kanssa melkein koko päivän. Iltapäivällä lähdimme sitten Helsinkiin hakemaan tytöt kotiin.


Tänään olemme käyneet kaupassa ja tehty lounasta ja oltu vain. sitten mies lähti iltavuoroon ja minä olen nyt tyttöjen kanssa kotona :). Sara nukkuu ja Julia leikkii huoneessaan.





Ostin valmiiksi Saralle ruokaa, koska kohta aletaan syömään :P Namnam! Aloitan varmaan maissilla :) Koska hän on nyt saannu maissivelliä joka ilta, ja maha on siis tottunut siihen :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3