2.1.2014

Haaste

Sain haasteen Hennulta :)


Haasteen säännöt:

    1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
    2. Pitää vastata haastajan 11 kysymykseen.
    3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
    4. Heidän tulee valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
    5. Sinun tulee kertoa kenet olet haastanut.
 6. Kerro kuka sinut haastoi. Ei takaisin haastamista.

(Saattaapa jollain haastetulla olla enemmänkin lukijoita, mutta lokakuun äitejä haastamalla sain 11 haastettavaa kasaan - näillä siis mennään!)

Asioita minusta
1. Olen todella laiska.
2. Vihaan siivota.
3. Olen muuttunut paljon siitä lähtien kun aloin seurustelemaan mieheni kanssa.
4. Rakastan lapsiani.
5. En ole koskaan ennen ollut näin onnellinen kun nyt.
6. Rakastan valkoista.
7. Olen koukussa nettishoppailuun.
8. Olen koukussa fb kirpputoreihin.
9. Minulla on pakkomielle lastenvaatteisin, siksi molemmilla lapsilla on liikaa vaatteita :D.
10. Olen Disney prinsessa fani.
11. Rakastan hömppäleffoja.


Kysymykset minulle:
1. Miksi ihmeessä vastaat tähän haasteeseen? ;)
- Tylsää ja tykkään haasteista :D.
2. Jos sinulla on lemmikki tai useampi, kuinka he ovat saaneet nimensä?
- Kissa - Skrållan. Skrållan on mun mielest suloinen nimi.
3. Millä nettisivuilla käyt päivittäin?
- Fb ja bloggeri.
4. Mitä tv-sarjoja kaikkien pitäisi mielestäsi seurata?
- Salkkareita hei daa :D.
5. Entäpä minkä kirjojen luku kuuluu mielestäsi yleissivistykseen?
- Emt? :D
6. Tämä on kyllä kehoitus eikä kysymys, mutta...kerrohan arkielämääsi helpottava niksi!
- Onko sellasta? Lähteä kaverille hengailemaan? :D
7. Tiedätkö kuka on Totoro?
- En? kuka se on?
8. No kuka?
- ....
9. Oletko hukannut jotain, jonka hukkaaminen harmittaa sinua edelleen? Jos, niin mitä?
Nyt ei tuu mieleen mitään.
10. Mitä erityistä tapahtui syntymäpäivänäsi? (googlaaminen sallittu)
-Yritin googlata mut en löytäny mitään kiinnostavaa :/.
11. Mitä sinun tekee mieli tällä hetkellä?
- Mäkkiruokaa.

En jaksa tehä omia kysymyksiä enkä haastaa ketään. Saa käyttää samoja kysymyksiä jos tämän haasteen haluaa tehdä minun blogin kautta.

1 kommentti:

  1. Äeeäähhhh sä ootki jo tehny tän. Mun blogissa on eri kyssärit jos haluut tehä senkin :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3