18.11.2013

Viikonloppua + maanantai

Lauantaina lähdin naapurin kanssa shoppailemaan, otin vauvan mukaan ja pakotin miehen lähtemään Julian kanssa fafan luo. Julia puhuu fafasta (ukki) tosi usein ja tykkää olla siellä niitten luona. 
Fafalla on ISO traktori, kaivinkone ja kaikkee muuta jännää siellä josta Julia on tosi innoissaan :D.
Koko päivä meni meillä shoppailen, ostin meikkii, sukkia, joululahjoja Julialle, Pipoja lapsille ja Julialle vielä hanskat.

Koti näytti yhtä räjähtäneeltä kun tulin kotiin kun mitä olin kun lähdin -.- Siitä vähän suutuin miehelle, ja haukuin sitä vähän että siltä ei löydy sitä osaa aivoista joka sanoo "herrajumala tääl on sotkusta vähän vois siivota". Eli vauvalle maitoo ja sit aloin siivoomaan ennenku isi ja Julia tuli kotiin.

Illalla tilattiin meille Viaplay, KOSKA kuulin kaverilta että niillä on Greyn Anatomian KOKO 9. tuotantokausi!!! Olen odottanu sitä jo niiiin kauan, ja se tulee kauppoihin vast 29.11. Ja nyt mun ei tarvii ostaa se, vaan saan nähdä sen ilmaiseksi, mutta me varmaan jatkamme ViaPlayn sopimusta, jolloin se on 7,95e/kk. Mikä ei ole mun mielest paha :).

Perjantaina värjäsin mun hiukset, ja nyt mulla on pari kuvaa siitä. Näkyy huonosti, ja nää on muutenki aika vaaleet silti. Eli pitää värjätä viel uudestaa.



Sunnuntaina käytiin Myrskylässä Metta-tädin ja hänen miehen luona. Niillä oli menny sähköt siellä, eli istuttii kaikki siellä kynttilävalossa, mikä oli aika kivaa :).

Harmi kun meillä ei ole nyt omaa autoa käytössä, muuten päästäis useammin sinne kyläilemään. Kun Julialla on siellä omanikäinen ystävä :).

Loppuillan oltiin vaan kotona ja katottiin Greyta ja herkuteltiin



Eilen illalla päätin et tää herkuttelu saa nyt luvan loppua!!! Syön aivan liian paljon herkkuja, ja päätin siis eilen että tänään alkaa se että saan VAIN KERRAN VIIKOSSA syödä herkkuja! Hyvä alku mun laihdutukseen!

Tänään äitini toi siskoni tänne ja tuli ite sitten myöhemmin kun oli käyny uimassa.
Me käytiin pihalla leikkimässä:










Mies lähti takas töihin, äiti ja sisko kotiin ja Julia meni päikkäreille, Vauvakin nukkuu, niin mä pääsin bloggailee ja otin kans Batteryn ;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3