24.11.2013

VIIKONLOPPU KOTONA

Meillä on ollu aika sellanen koti-viikonloppu, taino, sitä meillä on jo melkein ollu joka vklp.. Kun nyt ei ole ollut omaa auto käytössä, kun se on rikki.
Ja siinä huomaa kans että säästää Tosi paljon rahaa, kun ei ole mennyt rahaa bensaan :).
Miehellä on kyllä työpaikan pakettiauto tuolla pihalla mutta meijän 4 henkinen perhe ei mahdu siihen kun on vain 3 paikkaa. 

Eilen illalla käytiin kuitenki mun kummitädin ja sedän luona kun siellä vietettiin kummitädin ja mun serkun synttäreitä. Sinne mentiin silleen että Julia meni mun äidin kyydillä ja minä, mies ja vauva sillä "meijän" pakulla. Mä tykkään viettää aikaa sukulaisten kanssa, ne on kuitenki ollut mun elämässä aina. Ja nyt on jotenki kans ihanaa kun mulla ja mun serkulla on lapsia, eli jo kolme sukupolvee. Julia ja sen pikkuserkku C leikkivät niin kivasti jo toistensa kanssa. Toivon että heillä tulee olemaan yhtä hyvä ystäväsuhde mitä minulla ja minun serkulla on ollu :).

 Illalla miehen veli vielä kävi nopeasti kahvilla.
Juliahan on nyt torstaista lähtien lähteny nukkumaan ilman että on saannut maitoa sänkyyn mukaan. Ja ei se ollutkaan niin vaikeeta kun mitä luulin :) Hyvin on siis mennyt, Julia nukkui kans maanantai-lauantai kaikki yöt putkeen ilman heräystä. Mut nyt viime yönä heräs kun tutti oli hävinnyt, mut nukahti hyvin heti kun sai tutin.












Tänään nukuttiin pitkään <3
Julia heräs 9, ja kun mies oli menossa nostamaan hänet sängystä hän halusikin vielä levätä lisää, jäi sitten sinne lepäämään ja halusi nousta vasta 9:30.
Mä nukuin 10, sillon vauva heräs ja halus maitoo. Sen jälkeen mies tuli ottamaan hänet olkkariin, ja mun piti jatkaa unia, mut enmä enää sen jälkeen saannut unta.
Siispä nousin, syötiin aamupalaa ja sen jälkeen alettiin suursiivousta täällä :)

Tämän postauksen jälkeen tänne blogiin saapuu OLOHUONE POSTAUS! Olohuone sai pikkasen uuden ilmeen ja olen tyytyväinen! <3














Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3