6.9.2013

Haaste!

Haasteen säännöt ovat seuraavanlaiset:


  • Kiitä antajaa ja linkkaa bloggaaja jolta haasteen sait.
  • Vastaa kysymyksiin.
  • Keksi 11 uutta kysymystä.
  • Valitse viisi blogia joilla on alle 100 lukijaa ja kerro haasteesta jättämällä kommentti.

Kiitos Jannica :)!


1. Minkä ikäinen olet, missä kuussa vietät syntymäpäivääsi ja mikä olet horoskoopiltasi?
Olen 24 vuotta vanha. Vietän synttäreitäni Helmikuussa ja olen Kalat.

2. Kuinka kauan olet kirjoittanut blogia ja mistä keksit aloittaa?
Vähän yli vuoden olen kirjoittanu. Ja kaveri vinkkas mulle et voisin kirjoittaa blogia kun kirjoitin aina faceen kaiken minkä tein :D.

3. Mitä harrastat ja kuinka kauan olet sitä harrastanut?

En harrasta mitään.

4. Omistatko lemmikkieläimiä ja jos et, tahtoisitko omistaa?

Omistan kissan.

5. Mitä lempinimiä sinulla on?

Daane, Dinsku.

6. Oletko hyvä tekemään ruokaa ja kuka teidän talossa kokkaa?

Osaan mä ainaki noi perusruoat tehä :D. Ja minä meillä kokkaan.

7. Mitä ostaisit ensimmäisenä, jos saisit yhtäkkiä paljon rahaa?

Jääkaapin täyteen ruokaa :D.

8. Missä asut ja mikä on parasta asuinpaikassasi?
Porvoossa. Parasta? Hmm.. vaikee sanoo.. se että Porvoo on pieni ja ihana ja aika turvallinen paikka asua.

9. Mikä on parhain sekä huonoin puoli sinussa itsessäsi?

Paras; Huumorintaju?
  Huonoin; Äkkipikasuus.

10. Kuinka kauan olet seurustellut tai jos olet sinkku, kuinka kauan olet sinkkuna ollut?
Joulukuussa tulee 3 vuotta siitä kun alettiin miehenkaa seurustelee <3

11. Mikä saa sinut nauramaan?

Mun mies :D.

Mun kysymykset teille:

  1. Mikä on lempivaatekauppasi?
  1. Missä maassa kävit viimeksi?
  1. Onko sinulla lapsia? Minkä ikäisiä?
  1. Mikä kännykkä sinulla on?
  1. Missä kuussa olet syntynyt?
  1. Mikä limu on lempparisi?
  1. Tykkäätkö popcorneista?
  1. Lempi tv-sarja?
  1. Lempi leffa?
  1. Mitä teet vapaa-ajallasi?
  1. Mitä ostaisit juuri nyt jos sinun pitäisi jtn ostaa?


Haastan:
Sonjan
Heynin
Jennan
Nellin
Johannan


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3