8.9.2013

BabyShower!



Eli tänään mun kaverit ja mamma olivat järjestäneet mulle yllärivauvakutsut! :)

Oli joku maailman ihanin ylläri, ja oli kivaa et mulle järjestettiin sellaset nyt, koska Juliankaa ei ollu. Pitäähän tulevan mamman ees kerran elämässä sellasen kokea :).











Mun miehen piti mennä takas kotiin Julian kanssa, mutta ne jäivät kuitenki sinne, eikä se mua haitannu, kun ei se mun mies kuitenkaa siinä jaloissa pyöriny :D.
Leikittiin leikkejä, Ja mun piti arvata vauvakuvista et kuka on kuka ja KAIKKI meni OIKEIN :D.
Sitten ne oli tehny tollasen hienon LOKAKUU kalenterijutun mihin kaikki sitten kirjoitti et milloin vauva tulee, saa nähä et kuka osuu oikeeseen sitten ;) Vaippakakunkin sain ja vauvakirjan ja imetystyynyn ja lahjakortin Lindexiin :). Oon kyl maailman onnellisin tällä hetkellä kun mulla on noin ihania läheisiä ystäviä <3 Rakastan teitä kyllä niiiiiiin paljon ! Ja iso kiitos teille! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3