3.5.2016

Glada Vappen!

En ole taaskaan kirjoittanut hetkeen.. Ollaan sairasteltu kaikki vuorotellen, itse makasin viikon sängyn pohjalla kuumeessa, minulla jolla ei koskaa ole kuumetta! Nyt olin oikeasti todella kipeä.
Lapsilla oli kans flunssaa. Kun olimme selittäneet flunssan tuli herra yrjötauti käymään. Ekaks Sara, Sitten Julia ja nyt mieheni. Minä ja William emme ole saanneet sitä, eikä me kyllä sitä halutakkaan! -Muutenkaa en tiedä mistä kirjoittaa tänne, minä olen töissä ja lapset päiväkodissa. Ajattelin nyt kuitenki tulla kirjoittamaan Vappuviikonlopusta.

Perjantaina oli palkkapäivä. Kävin shoppailemassa itselleni vähän uusia juttuja, plus hiusväri. Olen taas brunette. Kävin myös hakemassa uudet lasini.


Lauantaina mulla oli aamuvuoro ja pääsin jo 13. Tulin kotiin. Olin perheeni kanssa siihen asti että aloin laittautua iltaavarten. Olin menossa ulos parin kaverin kanssa.

Ilta oli hauska, kierreltiin kolme eri baaria, ja nähtiin paljon tuttuja. Oli kyllä niiin hauskaa.


Sunnuntaina ei ollu edes krapula :). Mentiin mummolaan juomaa simaa ja syömään munkkeja. Siellä oli myös mun sisarukset poika- ja tyttöystävineen.


Loppusaldo viikonlopusta oli tämä:


Murtunut pikkurilli... 3vk saikkua ja 3vk kipsiä. Oon jo nyt tulos hulluks tän kipsin kanssa.

Hyvää Vappua kaikille lukijoille <3


2 kommenttia:

Kiitos kommentista <3