8.3.2016

Ihanaa naistenpäivää!



Ihanaa Naistenpäivää kaikille ihanille naisille <3

Kuvan kukat on minun syntymäpäiväkukkani. Sain kyllä eilen illalla jo kukkia mieheltäni, mutta en ole ottanu niistä kuvaa niin tämä kuva sai kelvata :).

Onko teillä ollut ihana naistenpäivä? Mitä ootte saannut/tehneet?
Mä en osannut edes odottaa mitään mun mieheltä niin yllätyin eilen kun mies tuli iltavuorosta ja oli kukka mukanaan. Sanoi kyllä heti että ei tuo aamupalaa sänkyyn koska joutuisi tekemään sen todella aikasin. Minä siis lähdin tänää aamuvuoroon ja lähdin kotoota jo 6 aikaan. :D
Mun naistenpäivä on siit mennyt aamuvuorossa ja sitten kun tulin kotiin niin mies lähti iltavuoroon. Onneksi ensi viikolla ei tarvitse enään vuorotella tälleen, kun kaikki lapset menee päiväkotiin.

Tänään muuten lääkäri soitti ja kertoi magneettikuvan ajan, se on jo ensi viikolla :) Postissa tuli kans se kutsu ja valmistelut. Jännittää ja jännitys on saannut minut itkemään jo muutaman kerran tänään. Saraahan nukutetaa magneettikuvauksen aikana. Se pelottaa.



2 kommenttia:

  1. Mukavaa Naistenpäivää.♥
    Mä en saanut mitään, mutten odottanutkaan. :) Ja ihana juttu että aika tuli. Nukutus pelottaa aina täälläkin, mutta onneksi ne yleensä menevät hyvin. :)

    VastaaPoista
  2. Mäkää en todellakaa odottanu mitää. Ku ei toi onnitellu mua mun synttäreilkää joka oli pari viikkoo sitten. Enkä lahjaa saannu. Nii tää kukka oli yllätys :o
    Onneks joo ♡

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3