13.8.2015

Kuulumisia

Siis mähän sanoin että Elokuussa ne helteet tulee. Jeee onneks olin oikeassa ja miehellä vieläpä sopivasti kahden viikon loma JUST NYT! Ollaan nautittu lämpimästä säästä joka päivä ja oltu paljon ulkona ja poissa kotoa vain siksi että ei voi koskaan tietää millon ne loppuu.
Ollaan oltu paljon rannalla ja kylässä jossai missä lapset saa olla ulkona, nekun rakastaa sitä. Niin kyllä minäkin nyt kun on lämmintä. Oon saannu kivan rusketuksenkin ;).


Kerroin teille että Wiltsu ei voi sietää vettä ja kauhee huuto alkaa heti.
Kokeilin alkuviikosta laittaa sen jalat uimaveteen ja huutoahan siitä tuli, mutta sitten kun isi kokeili eilen niin ei edes huutanu :) Jee! Minäkin heitin talviturkkini eilen ;)


Me aloitettiin maanantaina kaverinkaa lenkkeily, ollaan oltu joka päivä nyt lenkillä (paitsi et mä skippasin tiistain kun meni niin myöhään ennenku oltiin kotona - Mun lenkkeily sinä päivänä oli lintsi ja rannalla oleminen).
Mutta ai että tulee hyvä fiilis lenkin jälkeen (vaikka jalkoja särkee :D) Ollaan tehty 4-8km lenkkejä. Tuo 4km oli vaunulenkki kaupunkiin.
Kesäkuntoon 2016 ;).


Huomaa että syksy tekee pikkuhiljaa tuloaan kun illat pimenee nopeammin nyt, silloin voi sytyttää kynttilöitä mikä on mun mielestä ihanaa ja kaunista. <3


Tänään käytiin mun serkulla ja lapset pääs leikkii heinään, muistan itse miten kivaa se oli lapsena.


Tänään Porvooseen saapui myös IHANA UUSI JÄÄTELÖ, ja munhan oli PAKKO saada se ja HETI! Eli ajoimme toiselle puolelle kaupunkiin siihen ainoaan kauppaan missä sitä myydään täällä Porvoossa.

Söinki sitä nyt tässä illalla ja ai että oli hyvää. Vähän kallis hinta tuolla vain oli :/

 Julian ootd!

Saran ootd


Mies lähti kahville kaverinsa kanssa. Mä ajattelin siivota vähän keittiötä ->

Hyvää illanjatkoa teille
Ja muistakaa osallistua Tuttinauha arvontaan !


2 kommenttia:

  1. Ääh oon itekki yrittänyt ettiä tota jätskiä kaikista kaupoista mutta loppu on ollut heti! Tyydyttiin sitte ben&jerrysin cookie dough ja chocolate brownies jätskeihin. Noi purkkijäätelöt on kyllä kalliita, mutta niin hyviä!:P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No höh ! Sitä tulee varmaa lisää kokoajan kun on nii suosittu ;) Joo vähän kalliita kyllä, ei niitä ihan joka päivä ostele :D

      Poista

Kiitos kommentista <3