8.3.2015

Naistenpäivä ja synttärikahvit


Hyvää naistenpäivää kaikille naisille <3!

Me vietettiin sitä jo eilen illalla miehenkaa kun lapset oli menny nukkumaan. Mies oli ostanu mulle kukkia ja kuivakakun <3


Toi on tollanen minikuivakakku, kehuin sitä niin kerran kaupas. On niin suloisen pieni.

Tänään sain nukkua 10 ja mies tuli sitten herättämään. Vähän ajan päästä anoppi tuli meille kahville, oli ostanu tytöille suklaata ja löytäny pikkuveljelle vaatteita kassillisen ja oli ostanu myös uudet vaatteet vauvalle. Päivällä lähdettiin ajaamaan mummolaan missä juhlittiin kahvilla ja kakulla, mun, mun veljen ja äidin synttäreitä. Yleensä pidän sukulaisille omat kakkukahvit kotona, mutta tänä vuonna skippasin kun en ois jaksanu järjestää mitää kun tiesin et joko oon viel raskaana tai sitten just synnyttäny. Riittää tieto että järjestämme ensi kuussa juhlat Julialle :).

Sain vähän lisää synttärilahjoja: Sisustustyyny (TÄHDILLÄ), kukkia (yks kukka on isäpuolelta naistenpäivän kunniaks), lyhty. Sain myös suklaata, villasukkia ja rahaa.

Kukat jotka sain mieheltä <3 

Nyt syön suklaata ja kirjoittelen tätä ja kohta alan kattoo leffaa miehen kanssa <3

Ps!! Ensimmäinen naistenpäivä kun mun ei tarvinnu muistuttaa miestä päivästä ;D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3