26.10.2014

Tämä viikko

Mitäs me ollaankaan tällä viikolla tehty?
Kauheeta miten muisti pätkii tällasissa asioissa :D. Mutta..


Maanantaina oli Saran 1v synttärit ja käytiin aamulla Saran 1-v kuvauksissa


Tiistaina ei tehty oikein mitään erikoista. Mies lähti vähän kuumeisena töihin ja palas illalla korkean kuumeen kanssa kotiin. :/

Keskiviikkona mies jäi kotiin sairaslomalle kuumeensa takia. Minä kävin aamulla neuvolassa. Ja sen jälkeen mies lääkärissä. Syötiin uunilohta ja perunoita Nam!

Lounaan jälkeen minä otin tytöt mukaani ja suuntasimme Helsinkiin mummolaan. Kävin hakemassa häneltä haalarin Saralle. :)
Iltapäivällä miehen sisko synnytti vauvansa <3<3 Joka on tyttöjen ensimmäinen Serkku <3
Kävin illalla kattomassa vauvaa <3

Torstaina mies oli edelleen saikulla niinku myös perjantaina.Minä lähdin heti aamusta sokerirasitukseen :S. Ja sen jälkeen menin parin kaverin kanssa puistoon ja Julia mukana tietty.
Illalla nukuin sitten melkein 3h päikkärit.



Perjantaina kävin ystävän kanssa shoppailemassa, tai minä olin hänen makuutuomari.. Mutta ostin mä Saralle paidan.


Lauantaina kävin kirpputorilla Julian kanssa ja TÄSTÄ voit katsoa mitä löydettiin.
Kävin kans ostamassa Saralle kengät Cittarista. Iltapäivällä käytiin kälyn luona kattomassa vauvaa. Mieheni näki ekaa kertaa tulevan kummipoikansa <3



Tänään Sunnuntaina kävin vaihtamassa Saran kengät kokoon isompaan.
Ja sen jälkeen mentiin mummolaan.



Julialla on mun vanha haalari päällä :D <3

Nyt takas kotona ja koitamme saada vielä Saraa nukahtamaan, Julia sammui heti <3

- Diana

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3