2.3.2014

Veljen synttärit ja vapaailta

Käytiin veljen 16 v synttärikahvilla ja nyt tulee kuvia sieltä.





Mun siskot <3



Juhlien jälkeen tultiin Porvooseen viemään Julia fafan luokse yökylään. Jonka jälkeen käytiin pesemässä miehen auto ja sitten mentiin Rossoon syömään. Ja oli todella hyvää palvelua ja nopeeta + TODELLA HYVÄÄ RUOKAA! <3

Alkuruoaksi sai hakea salaattipöydästä salaattia

Mun ruoka, kanafilee ja ranskalaisia perunoita

Miehen ruoka, härkäpihviä ja ranskalaisia perunoita
Olin aivan ähky ruoan jälkeen ja todella tyytyväinen, tänne mennään kyllä uudestaan.

Sen jälkeen käytiin moikkaamassa kavereita. Ja samalla huomattiin että meidän kaverit on kaikki eri paikoissa, niin päätimme että menemme moikkaamaan omia kavereita. Minä hyppäsin kaverin kyytiin ja menimme moikkaamaan muita kavereita. Ja sitten menimme shellille kahville (lue: energiajuomalle).
Sitten mieheni tuli sinne ja menimme moikkaamaan mun serkkua ja sen jälkeen tulimme äsken kotiin.
Mä päätin heti tulla tekemään postausta tästä päivästä ja mies pelaa (ylläriylläri). Kohta nukkumaan että huomenna jaksaa siivota tätä läävää ennenku vieraat tulee mun synttärikahville, pitää vielä tehä kans täytekakku huomenna. 

On ollut kaikinpuolin kiva päivä. Ei oo tarvinnu stressata ja muistaa kaikkea. Vaan on saannut vaan olla, nauraa ja nauttia kavereista. Tällanen hengähdys tekee tosi hyvää aina välillä <3.

- Diana

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3