12.12.2013

Asiat, jotka ärsyttää minua

Liisa oli tehnyt tällaisen postauksen, ja ajattelin et voisin kans tehä :D


  • Sotkunen koti
  • Se, kun Julia herää ennenkun kello on 8:30 :D
  • Jos mulle soittaa joku numero, enkä tiedä kuka se on
  • meijän kirjahylly
  • kun sanoo A:n mutta ei B:n 
  • Kun fb pelissä (solitaire in wonderland) joutuu odottaa monta viikkoa että tulisi lisää maita.
  • että puren mun kynsiä vaikka haluan kasvattaa niitä
  • pleikkarin PIIP ääni
  • että mulla ei oo omaa autoo
  • se kun ihmiset valittaa mun shoppailusta, ne ei tajuu että eka maksan laskut, sitten shoppaan ja silti jää rahaa ruokaan.
  • kun mies jättää sen valkoisen jutun jolla leipäpaketti on kiinni aina pöydälle. se tekee sen AINA
  • mies haluu aina niin aikasin nukkumaan, iha sama onko viikonloppu. Ite joudun menee samaa aikaa koska en saa unta jos menen hänen jälkeen ja hän on jo nukahtanu.
  • se kun olen TODELLA utelias :D
  • se kun en keksi enää että mistä tekisin postausta.
  • jos netti on hidas/kone on hidas
  • jos en saa kattoo salkkareita rauhassa
  • kun julia tuo kaikki sen lelut olohuoneeseen
  • kiirettä
  • jos mies haluu vaan istua kotona eikä tehä mitään
  • jos mies ei jaksa kuunnella mun juttuja
  • kun mies aina kertoo mulle sen statukset pelistä, en ymmärrä niistä mitään.
  • jos mehu loppuu
  • jos mulla ei oo energiajuomaa kotona :( (Niinkun nyt)
  • kun sukan toinen pari AINA katoo
Pakko lopettaa tähän kun alkaa muuten vaan ärsyttämään liikaa :D.

2 kommenttia:

  1. Noniin kyllähän niitä keksii oikein hyvin!! Toi sukkajuttu ärsyttää muuten muakin TODELLA paljon.. miten on mahdollista että aina toinen pari muualla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niiinpä :D Ja sen takia saa kokoajan olla ostamassa uusia sukkia :D

      Poista

Kiitos kommentista <3