14.10.2013

Kamala yö

Kauhein yö koskaan takana!
Eilen illalla 19 aikaa alkoi taas supistelemaan, supistuksia tuli 3-7min välein, jotkut oli TODELLA kipeitä ja jotkut vähemmän kipeitä.. Tätä jatkui koko illan.
21 aikaa menin suihkuun, ja luulin et kuolisin sinne, seisominen + supistukset sattu niin että itkin siellä vaan.

Mentiin miehen kanssa nukkumaan 22 aikaan, ja ekaks en meinannu saada unta kun sattui niin. Sain kuitenki unen päästä kiinni.
Mutta heräsin jokaiseen supistukseen ja 1 aikaan annoin periksi ja nousin ylös. Tulin koneelle hetkeks. Ja sit koitin taas nukkua, mutta makaaminen sattui enemmän. Ja kun supistukset säteili sääriin ja selkään niin sekin sattui just kun makas.

2 aikaa nousin taas ylös ja ajattelin että kun supistuksia oli nyt tullu jo 7h säännöllisesti niin soitan synnärille ja kysyn kätilöltä että miten toimia.

Kätilö sanoi minulle et voisin vielä kokeilla olla kotona, ottaa panadolia 500mg x2 ja koittaa nukkua. Tein niin - menin sänkyyn takas, ja sitten vasta alko sattumaan, enkä oikeesti enää tienny miten päin olla supistuksen aikana. Mieskin heräs mun kipuun, sanoin hänelle etten halua että hän menee töihin jos tuleeki äkkilähtö.

Meni noin tunti ja sain unen päästä kiinni.

Sitten heräsin 7 - Ei supistuksia yhtään enään eikä mihinkään satu!
Tottakai ihanaa et tuo kauhea kipu on poissa.. Mutta miten tämä on mahdollista? Kaikki noi supistukset ja siltikään ei vauvaa? Olin aivan varma jo että nuo ei enää lopu ja että joudumme lähtee sairaalaan.
Ja jos noi ei nyt ollukkaan ne oikeet supistukset, niin miltä ne sit tuntuu? (En muista siis enään)

8h säännöllisisä supistuksia ja lopputulos tämä?! -.-

Googletin vähän aamulla tällasia tapauksia, ja aika normaalia kans joillakin.. Tätä voi kestää 2-3 vrk ennenku vauva syntyy. EI KIITOS!

4 kommenttia:

  1. auts. Mä toivon ettei mun synnytys ehi käynnistyä ennen sektioo ku pelottaa noi kivut :/ Tsemppiä loppurutistukseen! Näinä päivinä varmaan alkaa tapahtua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivotaa ettei käynnisty. Millon se sektios on? Mä en haluu tällast enää, ainakaa turhaa. Mä niin toivon et tää vauva tulee pian ulos. Nyt alko taas jalkoihin sattumaan ja kävely ei tahdo onnistua,

      Poista
  2. Tosi outoa ettei tollaiset supistelut ja kivut oo vieläkään johtaneet vauvan syntymiseen! Koita jaksaa, luulisi että vauva syntyy ihan lähipäivinä, toivottavasti! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä mäki ihmettelin aamulla. Kun olin iha varma et ne johtaa synnytykseen eikä hävii. Toivon todellakin et syntyy lähipäivinä, mut hajoo kroppa ja pää.

      Poista

Kiitos kommentista <3