16.6.2013

K18 Mammatreffit

Perjantaina oltiin sitten kotona koko päivän Juliankaa, kun ei sade päästäny meitä kauppaan.
Illalla kun mies tuli töistä käytiin mun työpaikalla kun kävin kattoo työvuorolistaa.. Töitä ei oo luvassa vielä pariin viikkoon, miksiköhän? :/



Sitten käytiin syömässä ja kaupassa ja tultiin kotiin.
Naapuri tuli käymään tässä meillä ja Julia taas taisteli unta vastaan.

Lauantaina heräsin Julian kanssa, käytiin molemmat taas suihkussa ja sitten puettiin päälle ja herätettiin isi.
Sitten lähdin Robbariin ostamaan leggarit mulle, kun melkeen kaikki mun leggarit on rikki :/.

Sitten lähdettiin ajaa mummolaan Helsinkiin.




Mummo otti kesäkuvia Juliasta/Meistä. :)

Sen jälkeen mieheni lähti Juliankaa takas Porvooseen ja minä lähdin kaupunkiin mammatreffeille, tai meil oli treffit vaan mammojen kesken ja oli tarkotus juoda alkoholia :) Minä + kaks muuta mamma jotka kans odottaa oltiin selvinpäin ;).



18 aikaan illalla mies tuli sit hakee mut Helsingistä, ja sitten mentiin Porvooseen ja kaupan kautta Kråkööseen grillailemaan Julian kummivanhempien kanssa. :)

Sitten tultiin kotiin, Julia nukkumaan ja me alettiin kattoo leffaa :).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3