7.5.2013

Tiistai

Tänään lähdin sittenkin heti aamusta serkkuni luokse aamupalalle ja sitten mentiin kävelylle metsään.
Jonka jälkeen Julia alkokin olemaan väsy. Serkkuni tuli mukaan kaupunkiin mun kyydillä, ja rundattiin vähän ympäri kaupunkia kun Julia nukahti heti autoon kun pihasta löhdettiin. Sitten kun Julia heräs käytiin kahvilla isin kanssa, ja Julia pääs istumaan isinsä kanssa kuormaautoon, mikä tais olla tosi kivaa :).

Sitten tultiin serkkuni kanssa tähän meille istumaan hetkeks. Tai siis hän tuli hetkeks .D sitten hän lähti kotiin äitinsä kyydillä.

Juliaa sain päikkäreille pienen riitelyn jälkeen. Ja itse katoin leffan "Rakkauden rasvaprosentti", Luulin et se ois ollu hyvä kun sitä on kehuttu, mut ei se mun mielest ainakaa ollu mitenkää hyvä!

Nyt Julia on nukkunu 1,5h ja mun mieskin soitti äsken että kohta alkaa ajaamaan Helsingistä kotiinpäin, eli kohtapuoli tämä mamma alkaa kokkailee meille jotain ruokaa. Ei oo viel mitää ideoita et mitä tekisin, saa nähä mitä kaapista löytyy. :)

Monet on valittanu kun en enää kirjoita yhtä usein kun ennen :/ Ehkä mun pitäis aloittaa taas tai siis et kirjoittaisin taas useammin :).

Kuvia ois ainaki kiva saada ja ainaki nyt kun ulkonakin on tosi kaunis sää melkeen joka pv <3

Eli tavote mulle:

  • Enemmän kirjoittamista
  • Enemmän kuvia
 :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3