7.3.2013

Mistä voi ostaa siivousinspiraatiota?

Päätin eilen että tänään pidän siivouspäivän.. silti vaan oon täs koneella..
Täällä meillä on niiiiiin sotkusta etten edes tiedä mistä aloittaa ?
Ehkä aloitan pyykistä, eli odotan että kone on valmis :D Sit ripustan pyykit kuivumaan ja ehkä mä sitten siitä saan inspiraatiota jatkaa siivousta :)

Äitini tulee kans iltapäivällä käymään koulunsa jälkeen.

Mä sain äidiltä 200e synttärilahjaks, tai siis se on äidillä se raha, koska en oo viel keksiny et mitä haluaisin sillä ostaa.. Olin ajatellu et ostain sillä, maton eteiseen, maton olkkariin, Verhot keittiöön, Julian huoneeseen ja olkkariin.. Oon yrittäny käydä monet nettikaupat läpi mutta en löydä mitää hienoi :(
Sit voisin kans haluta vaán, tai siis sellanen mikä nä'yttää numeroita. Kun mulla on tollanen vaan jossa on viisari. :D

Nojoooo.. mut nyt hakemaan inspiraatiota siivoomiseen ;D ----->

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3