14.12.2012

autoilua

Nousin tänään Julian kanssa 8, ja jätettiin isi nukkumaan.. Minun äiti piti tulla 14 jälkeen käymään mutta laittoi viestiä puol 10 aikoihin että kohta tulevat. Herätin mieheni, tein suursiivouksen ja puin päälle ja meikkasin ja puin Jullelle vaatteet päälle, mies söi aamupalaa ja sitten mentiin kauppaan. Kun tultiin kotiin, äitini, veljeni ja siskoni olivat jo pihalla. He olivat täällä pari tuntia, ja äiti oli ostanu Tallinnasta mulle ja miehelleni skumppapullon ja karkkia, ja Julialle IHANAN Hellokitty hupparin ja villasukat.

Sitten Metta-täti tuli tähän meille ja vietiin hänet hakemaan poikaystävänsä auton. Siitä sitten mieheni vei minut sairaalaan moikkaamaan serkkuani.
Sitten hän tuli hakemaan minut ja mentiin hakemaan hänen veljensä kotoota ja vietiin hänet hänen firman halille.
Ja siitä meijän piti mennä hakemaan se Julian joululahja + Julialle pulkka, mutta Julia ei enään vaan jaksanu autoilla eli mentiin suoraan kotiin.
Ollaan siitä asti melkein katottu vaan GA:ta. Ja minä olen ollut jotenki kokonaan poikki, niin nukahdin sovhvalle noin tunniks. Sitten kun heräsin niin Julia lähtikin jo yöunille. Ja ihanaa kun kerranki nukahti ilman riitelyä :)

Nyt vaan ollaan koko loppuilta. Mies pelaa ja mä dataan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3