25.1.2015

Luistelua











Julia pääsi lauantaina ekaa kertaa kokeilemaan luistelua, meni todella paljon paremmin kun mitä olin uskaltanu edes odottaa. Luulin että olisi niin liukasta ettei hän pysyisi ollenkaan pystyssä, mutta hänhän pysyi ja tosi hyvin, kaatui vain pari kertaa. Ei oikein ymmärtäny miten luistella mutta "käveli" luistimilla, mutta ehkä hyvä aloittaa niin ennenku ymmärtää miten se sitten oikeesti sujuu?!
Meidän tuleva Teemu Selänne :D.

On ollu aika rento viikonloppu, jos ei lasketa mukaan muutamaa raskausoiretta, kuten ylävatsakipu ja päänsärkyä. Mutta niistä enemmän tiistaina rv postauksessa.
Perjantaina kävin parin kaverin kanssa kahvilla, oli ihanaa päästä ulos ja pois kotoo ja sai vaan olla, vaikka totesin kun kotiin pääsin etten jaksa enää valvomista ja hengaillua ulkona näin raskaana.


Lauantaina  luistelun jälkeen käytiin fafan luona kahvilla kun hänellä oli synttärit. Sinne tuli myös miehen veljet. Siitä lähdettiin vielä moikkaamaan Julian kummivanhempia.

Tytöt pulkkailemassa.

Sitten Julia halus jäädä sinne leikkimään, niin hän sitten jäi sinne pariks tunniks ja sitten kummitäti toi hänet kotiin ja minä lähdin hänen ja toisen kaverin kanssa kahvilla. Tarkoitus oli puhua hääkakusta/ristiäiskakusta, mutta aihe vähän karkasi juoruiluihin kuten aina :D.

Mä tein mulle, miehelle ja Saralle iltapalaksi lettuja


Tänään mennään mun äidille vielä syömään ja muuten vaan ollaan.

Hyvää viikonloppua kaikille <3


2 kommenttia:

Kiitos kommentista <3